Dimedia Dimedia Dimedia Dimedia Dimedia Dimedia Dimedia Dimedia Dimedia Dimedia Dimedia

Pay-Per-Click (PPC) kampanja


PPC kampanje plaćeni su oblik pojave na prvim stranicama tražilica. Oglasi se pojavljuju pored rezultata pretraživanja po određenim ključnim riječima. Ovaj oblik oglašavanja moguć je na svim tražilicama, poput Google-a, Yahoo-a, na velikom broju domaćih i inozemnih web portala i stranica (jutarnji.hr) i vrlo popularnim društvenim mrežama (Facebook).

PPC kampanje su od velike koristi kada u kratkom vremenu želite promovirati određeni proizvod ili uslugu. Ova vrsta oglašavanja u odnosu na tradicionalne oblike ima mogućnosti izvanrednog praćenja, od informacija koliko puta je koji oglas kliknut, do informacija iz kojih zemalja i gradova dolazi najveći dio Vaših posjetitelja te još mnoštva neprocjenjivih informacija.

Najveća je prednost što plaćate samo klik na oglas, dok je samo prikazivanje oglasa potpuno besplatno! Drugim riječima – plaćate samo kada zainteresirani posjetitelj želi saznati više o vašem proizvodu ili usluzi koju nudite u Vašem oglasu. Zato je PPC oglašavanje jedno od najefikasnijim načina oglašavanja.

Oblikovanje dobre PPC kampanje započinje definiranjem ciljeva (proizvodi/usluge koje promoviramo), ključnih riječi za koje oglase prikazujemo, ciljne skupine kojima se obraćamo (geografska lokacija, jezici), a nastavlja se oblikovanjem oglasa i oglasnih kampanja.

Nakon pokretanja kampanja, iste se kontinuirano nadgledaju s ciljem korigiranja parametara kako bi se kampanje optimalno izvršavale. Tijekom kampanje neke ključne riječi se izvršavaju lošije, pa ih uklanjamo, uvodimo nove i pratimo ih. Neki oglasi se izvršavaju bolje, a one lošije uklanjamo i dodajemo nove. I tako kroz niz praćenja i provjera unapređujemo oglašavanje.

Dimedia tim pruža potpunu uslugu i pomoć u kreiranju i vođenju PPC kampanja. Zajednički procjenjujemo potencijal i mogućnosti oglašavanja te donosimo plan s ciljevima oglašavanja. Tijekom izvršavanja kampanja redovito pratimo postignuća, izvještavamo o rezultatima i predlažemo unapređenja.

Prednosti PPC kampanja

  • plaćate samo klik na oglas, ne i prikazivanje oglasa
  • PPC oglašavanje je puno jeftinije i efikasnije od oglašavanja u novinama i na ostale slične načine jer se lako cilja publika koja traži upravo ono što Vi nudite
  • možete pratiti broj klikova na Vaše oglase
  • saznati ROI (odnos uloženog prema dobivenom)
  • saznati demografske karakteristike Vaših kupaca
  • jednostavno testirati interes za novim proizvodom ili uslugom
Mi ćemo Vam
  • istražiti ključne riječi
  • saznati cijenu oglasa
  • napisati oglase i osmisliti kampanje
  • testirati i pratiti oglase te prema tome prilagođavati PPC kampanje
  • napraviti izvještaj kampanja


Želite li saznati više o mogućnostima oglašavanja na tražilicama slobodno nas kontaktirajte.

Google dokument o otkrivanju