Dimedia Dimedia Dimedia Dimedia Dimedia Dimedia Dimedia Dimedia Dimedia Dimedia Dimedia

Upravljanje društvenim mrežama

Društveni mediji poput Facebook-a, YouTube-a, Twitter-a ili FourSquare-a danas su postali toliko značajni da su neizostavan dio prezentacije i komunikacije tvrtke na internetu. Već danas korisnici traže pojmove preko društvenih mreža, ne samo na tražilicama poput Google-a ili Yahoo-a. Društvene mreže morate počinjati zamišljati kao virtualni svijet u kojem svi korisnici interneta provode vrijeme. Ako ih negdje želite naći, to ćete najlakše učiniti upravo tamo.

O brzom razvoju društvenih mreža i njihovom utjecaju svjedoče redovito visoko pozicionirani rezultati na tražilicama s Facebooka, Twittera, ali i gotovo 100 posto video rezultata koji dolaze s YouTubea.

Kao što smo naveli, okruženje web stranica potpuno se promijenilo pa ukoliko se želite pozicionirati uspješnije od konkurencije danas imate mnogo načina na koje to možete učiniti – online. Neki od navedenih medija nisu osobito važni za SEO, ali su vrlo bitni za brendiranje i interaktivnu komunikaciju s potencijalnim i postojećim klijentima ili ciljnom skupinom.

Nakon definiranja ciljeva s klijentom, Dimedia tim zadužen za Internet Marketing istražuje konkurenciju i mogućnosti te predlaže niz aktivnosti koje čine marketinški plan Vaše tvrtke za društvene mreže. Zahvaljujući mjerljivosti rezultata u svakom trenutku analiziramo uspješnost poduzetih aktivnosti te prilagođavamo daljnji tijek kampanje.

Osnova prezentiranja na društvenim mrežama je osobno predstavljanje potencijalnim klijentima. Personalizacija Facebook stranica u ovome je vrlo važna jer ističe Vaše stranice u odnosu na druge. Izradom prilagođenih aplikacija za društvene mreže direktno utječete na interakciju s fanovima tijekom koje se jača svjesnost o brendu i interakcija s njima. Upravo putem zanimljivih aplikacija, nudimo našim klijentima priliku da svojim kupcima prenose promotivne poruke na način na koji ih oni žele primiti – kroz zabavnu interakciju (vrlo često igru).

Društveni i "novi mediji" zapravo su najveći saveznici uspješnog marketinga, ukoliko ih znate upotrijebiti.

Želite li saznati više o mogućnostima marketinga na društvenim mrežama slobodno nas kontaktirajte.