Jeste li učinili baš sve da vaš web shop bude uspješan?


Web shop
02.05.2019

Kreirali ste web shop i ponudili proizvode, no rezultati nisu baš onakvi kakve ste očekivali? Jeste li sigurni da ste poduzeli baš sve da vaš web shop bude uspješan?

Dobar web shop mora zadovoljiti niz tehničkih uvjeta, ali mora biti maksimalno prilagođen korisnicima. Na kraju krajeva korisnici su vaši kupci zar ne?

Izdvojili smo nekoliko savjeta kako možete web shop približiti kupcima i kupcima te tako povećati prodaju.

 

Optimizirajte web shop za mobilne uređaje

Web stranica prilagođena mobilnim uređajima je obavezna! Isto vrijedi i za web shop ako želite ostvariti prodaju. 

Web shop koji ne nudi maksimalno korisnički iskustvo na svakom uređaju glavni je razlog napuštanja stranice i odustajanja od kupnje. 

Ako ulažete u online oglašavanje, naročito u oglašavanje na društvenim mrežama imajte na umu da im korisnici pristupaju prvenstveno s mobilnih uređaja. Stoga se potrudite da korisnici koji pristupe vašem web shopu putem oglasa, ostvare konverziju, umjesto da napuste stranicu zbog lošeg korisničkog iskustva.


Napišite opise proizvoda optimizirane za korisnike i za tražilice

Optimizacija za tražilice je važna, a optimizacija za korisnike još važnija. 

Prije svega istražite kako korisnici pretražuju proizvode koje nudite. Odustanite od teških stručnih izraza i suhoparnih opisa specifikacija proizvoda. Nemojte opisivati proizvod, opišite iskustvo koje taj proizvod nudi.

Pišite jasnim jezikom koji koriste vaši korisnici. Koristite li ključne riječi koje koriste i vaši kupci približit ćete im proizvod na njima razumljiv načni, a vaš će sadržaj biti optimiziran za tražilice prema ključnim riječima koje se pretražuju.
Google ne voli duplicirani sadržaj, stoga se potrudite i za svaki proizvod napišite originalan opis. Vodite računa da su ključne riječi na početku teksta, u naslovu stranice i u linku, kako bi korisnicima i tražilicama dali do znanja da je vaša stranica relevantan za traženu ključnu riječ. 

 

Dodajte kvalitetan foto i video sadržaj 

Kod online kupovine kupci ne mogu vidjeti, dotaknuti niti isprobati proizvod. Zbog toga je kvalitetna vizualna prezentacija ono što će prodati proizvod.

Dodajte kvalitetne fotografije, snimite proizvodi iz više kutova, prikažite proizvod, njegovo korištenje i funkcionalnosti. 

 

Omogućite recenzije proizvoda

Ovaj potez vam se možda čini riskantnim, ali vrlo je koristan. Prije kupnje korisnici vole saznati mišljenja i iskustva drugih vezanih uz isti proizvod. Proizvod koji je pozitivno ocijenjen privući će nove kupce. 

Čak i ako sve recenzije ne budu pozitivne ne brišite ih! Odgovorite nudeći rješenje nastalog problema i dokažite da vam je stalo do maksimalnog zadovoljstva vaših kupaca.

U ostalom, ne skrivanjem negativnih recenzija dokazujete da ste pošteni i vjerodostojni. 

 

Koristite taktiku psiholoških cijena

Psihološke cijene izuzetno su djelotvorne u prodaji. Cijene poput 9,99 kn neprestano vrište s polica stvarnih i virtualnih trgovina.

Ovakvo određivanje cijena je u redu ako želite da kupci percipiraju vaš proizvod jeftinijim nego što jest. No, ako prodajte ekskluzivne ili luksuzne proizvode radije koristite cijele brojeve. 

Primjerice, cijena 99,99 kn poručuje: ovaj proizvod je jeftin, ne košta niti 100 kuna, dok cijena 100,00 kuna poručuje: ovaj proizvod je vrijedan, vrijedi čak 100 kuna. 

Dakle, cijene prilagodite vašim proizvodima i kupcima.

 

Postavite količinsko ili vremensko ograničenje ponude

Portali za grupnu kupovinu odličan su primjer korištenja ove taktike. Ponude koje su na neki način ograničene stvaraju kod kupca potrebu za impulzivnom kupovinom te izazivaju bojazan da bi mogli propustiti ovako primamljivu ponudu ako ne reagiraju odmah.

Korisnici bolje reagiraju na vizualan nego na tekstualan sadržaj. Ako ste postavili ponudu koja je količinski ograničena uz nju možete postaviti grafički prikaz koji prikazuje koliko je još proizvoda preostalo, a ako je ponuda vremenski ograničena postavite sat koji prikazuje koliko je vremena preostalo do isteka ponude. 

 

 

Ponudite druge proizvode u skladu s interesom kupca

Pri ponudi drugih proizvoda pazite da se kupcu nude oni koji da zanimaju, odnosno oni koji su na smislen način povezani s proizvodom za koji je pokazao interes.

Nemojte bombardirati kupce nasumičnim proizvodima iz vaše ponude. Ponudite pravi proizvod i ostvarite dodatnu prodaju.

 

Ponudite dodatnu pogodnost

Ponudite vaš kupcima dodatnu pogodnost, kao dodatan razlog da se odluče za kupnju. To može biti besplatna dostava, poklon uz kupnju, mogućnost ostvarivanja popusta na dodatni artikl…

Potrudite se da vaš kupac osjeća da kupovinom u vašem web shopu dobiva dodatnu vrijednost. 

 

Maksimalno pojednostavite proces unosa podataka i plaćanja

U ovom koraku događa se najveći broj odustajanja od kupnje, ponajviše zbog dugih i kompliciranih obrazaca za prijavu i plaćanje koji nisu prilagođeni mobilnim uređajima.

Proces unosa podataka i plaćanja maksimalno pojednostavite te ne zaboravite i ovu stanicu optimizirati za mobilne uređaje. 

 

Istaknite sigurnost plaćana

Maksimalno naglasite da je sigurnost plaćanja zajamčena i istaknite sustave koji vam to omogućuju.

 

Zahvalite na kupnji

Ne zaboravite na stranicu zahvale. Gradite prijateljski odnos s kupcem i zahvalite na ukazanom povjerenju

Planirate li pokrenuti novi web shop, ili unaprijediti postojeći Dimedia će vam u tome pomoći. Očekujemo vaše upite!