Kako dati nov život starim blog objavama

Kontinuirano kreiranje sadržaja je vremenski zahtjevan proces koji uključuje istraživanje, pripremu, pisanje, kreiranje vizualnog sadržaja, promoviranje te praćenje ostvarenih rezultata i analizu. Stoga je vrlo vjerojatno da ćete se naći u situaciji kada će vam ponestati vremena i ideja. Srećom, već kreiranom sadržaju možete dati nov život.
Stare blog objave možete prenamijeniti u nove oblike sadržaja i objavljivati ih na novim kanalima. Seriju blog objava možete pretvoriti u e-book, već objavljene blog postove možete iskoristiti kao temu za vlog ili podcast, podatke iz blog objava možete prikazati u obliku infografike, a zanimljive citate, misli i savjete možete dijeliti u objavama na društvenim mrežama.
Kreirajte e-book
U kreiranje blog objava ulažete puno truda, vremena i istraživanja. No, nekoliko dana nakon objave post je već stara vijest. Odlična tema koju ste pronašli je kvalitetno obrađena, objavu ste podijelili i promovirali na društvenim mrežama, a već trebate novu temu i proces iz tjedna u tjedan počinje iznova.
Kontinuitet zahtijeva velik angažman, često cijelog tima. Kroz određeno vrijeme vaš blog bit će pun kvalitetnih objava koje s vremenom bivaju „zaboravljene“, a mnoge od njih promaknule su i vašim najvjernijim čitateljima. Kreiranjem e-booka na temelju već objavljenih blog postova dobivate novi oblik sadržaja koristeći onaj sadržaj u koji ste već investirali.
S obzirom na to u kojoj branši poslujete objavama na vašem blogu sigurno pokrivate spektar povezanih tema koje možete objediniti u jednu cjelinu. Kreiranjem e-booka doprijet ćete do nove publike te dati novi život kvalitetnim objavama koje ste objavili prije možda čak i nekoliko godina.
Kako kreirati e-book na temelju starih blog objava
Kreirati e-book od već objavljenih postova na blogu ne znači samo okupiti sve tekstove na jednom mjestu već ih povezati u smislenu cjelinu. Teme koje su bile zanimljive vašim čitateljima otkrijte pregledavanjem statističkih podataka i analitike vašeg bloga.
Najuspješnije stare članke i teme iskoristite kao temelj za e-book, proširite ih novim informacijama i nadogradite drugim blog objavama koje se odnose na istu temu. Kreirajte e-book kao tečnu cjelinu u kojoj pojedine blog objave čine povezana poglavalja.
Još jedan zanimljiv pristup je kreiranje priručnika. Niz edukativnih blog objava objedinite u priručnik. E-bookovi koji rješavaju probleme korisnika ostvaruju veći broj preuzimanja te privlače veći broj leadova.
Prednosti kreiranja e-booka
E-bookovi povećavaju vaš kredibilitet. Ponudite li na vašoj web stranici nekoliko korisnih, lijepo uređenih e-bookova u PDF formatu ostavit ćete dojam kompetentnih stručnjaka.
Novim formatom već kreiranog sadržaja dobivate nov sadržaj kojeg ćete moći dijeliti na društvenim mrežama. Također, koristan i besplatan e-book potaknut će kosnike da ga podijele i preporuče drugima. Osim toga, besplatni e-bookovi odličan su način za generiranje leaova.
Osim e-bookova postoje i drugi načini da prenamijenite već postojeći sadržaj.
Vlog ili podcast
Novi formati sadržaja već su neko vrijeme prisutni te postaju sve zanimljiviji publici. Vlog je video format bloga. Odlična je forma koju možete iskoristi da biste educirali, informirali i zabavili vašu online publiku. Također je odlična prilika da predstavite vas i vaš stručni tim.
Tekst koji ste napisali za blog objavu možete koristiti kao transkript za vlog. Tako ćete dobiti nov sadržaj u novoj formi, doprijet ćete do publike koja preferira video pred tekstualnim sadržajem ili nema vremena čitati duge tekstove.
U opis videa možete dodati transkript te tako dodatno optimizirati sadržaj vašeg YouTube kanala prema željenim ključnim riječima.
Podcast je još jedan relativno nov i publici zanimljiv način prezentiranja sadržaja. Radi se o svojevrsnoj evoluciji radio emisije. Možete snimiti audio, ali i video. Podcast podrazumijeva jednu ili više osoba koje govore o određenoj temi. Odaberite zanimljivu temu iz vaših prijašnjih objava, prezentirajte ju u vidu podcasta i pozovite stručnjake da sudjeluju u razgovoru. To mogu biti gosti, specijalisti iz područja o kojem govorite, ali i članovi vašeg tima.
Tekst koji ste već kreirali u vidu ranije blog objave može vam poslužiti kao tema za razgovor. Transkript cijelog razgovora dodajte u opis videa kako bi slušatelji mogli lakše pratiti, ali i zbog optimizacije po ključnim riječima.
Kreiranje ovakvih objava zapravo je prilično jednostavno te ne iziskuje velike troškove. Danas većina mobilnih uređaja ima vrlo kvalitetne kamere te vam nabavka opreme neće predstavljati dodatni trošak. S obzirom da većinu sadržaja koji je temelj za kreiranje objava već imate, bit će vam potrebno samo malo hrabrosti da opušteno stanete pred kameru.
Zanimljive informacije prezentirajte u obliku vizualnog sadržaja
Napisali ste blog objavu koja sadrži zanimljive statističke podatke koji se odnose na struku kojom se bavite ili detaljan „how to“ vodič. To je vjerojatno dug tekst koji sadrži velik broj podataka u čije ste prikupljanje i istraživanje vjerojatno uložili puno vremena. Prezentiranjem tih podataka na drugačiji način možete privući novu publiku.
Iskoristite najrelevantnije podatke iz teksta i prikažite ih u obliku infografike. Infografike su idealan način da se velik broj podataka prikaže vizualno, jasno, pregledno i zanimljivo. Osim podataka, infografikom možete jasno prikazati sve korake kroz koje ste tekstom vodili čitatelje „how to“ blogova.
Infografike privlače pažnju i omogućuju publici da brzo upije veću količinu podataka. Iskoristite ovu formu i prezentirajte sve već prikupljene podatke na nov način.
Publika na društvenim mrežama voli vizualni sadržaj. Želite li doprijeti do vaše publike svaka vaša objava na društvenim mrežama mora sadržavati atraktivnu fotografiju ili video.
Iz vaših ranijih blog objava možete izdvojiti zanimljive citate ili korisne savjete te ih objavljivati kao seriju vizuala s citatima.
Osim toga možete kreirati kratku prezentaciju najvažnijih informacija iz bloga te ju objaviti kao slideshow video na Facebooku ili u kao SlideShare prezentaciju.
Želite li vašu content marketing strategiju podignuti na novu razinu kontaktirajte naš tim. Za vas ćemo redovito kreirati nov sadržaj te vam pomoći da prenamijenite postojeći.