PrestaShop je jedna od vodećih svjetskih e-commerce platformi. Više od 300 000 trgovina diljem svijeta ju koristi, a taj broj svake minute raste. Donosimo Vam sve njene značajke i prednosti.
Vrlo je vjerojatno da ćete se naći u situaciji kada će vam ponestati vremena i ideja za kreiranje novog sadržaja. Srećom, postoje razni načini kako možete već kreiranom sadržaju dati nov život.
Korisnička podrška čini razliku između uspjeha i neuspjeha vašeg poslovanja. Otkrivamo 6 savjeta za pružanje odlične korisničke podrške.
Da biste bili uspješni u kreiranju sadržaja kojeg vaša publika želi konzumirati prvo morate upoznati vašu publiku. Saznajte kako.
Uz velik izbor različitih mogućnosti, odabrati najbolju opciju Facebook oglasa može predstavljati izazov. Otkrijte kako odabrati tipove oglasa koji najbolje odgovaraju vašim poslovnim ciljevima.
Facebook live postao je vrlo popularan oblik objava. Doznajte koje su njegove prednosti i kako ga koristiti u promotivne svrhe.
S razvojem koncepta inbound i content marketinga postalo je jasno da samo objaviti određenu količinu sadržaja nije dovoljno. Sadržaj mora biti optimiziran kako bi dosegao pravu publiku.
Online kanali danas imaju važnu ulogu u kreiranju percepcije brenda i cjelokupnoj brand management strategiji. Kako ih iskoristiti za brand management?
Digitalni marketing danas je sveprisutan pojam. No, znate li što sve zapravo uključuje?
E-mail marketing i dalje je vrlo učinkovit oblik marketinga. Ako se provodi strateški i promišljeno postaje odličan način za pretvaranje leadova u kupce.
Nov sadržaj koji dodajete na web stranicu također mora biti u skladu s pravilima SEO optimizacije. Saznajte kako ga optimizirati.
Jesu li Instagram Stories dio vaše komunikacijske strategije? Evo zašto bi trebale biti.